Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1

VFR 800X

Description

Σχεδίασε τη δική σου απόδραση

Η VFR800X Crossrunner είναι το ιδανικό μέσο απόδρασης από την καθημερινότητα. Διαθέτει το ίδιο πλαίσιο με την VFR800F, το οποίο έχει προσαρμοστεί απόλυτα στον adventure χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και τον πανίσχυρο 16-βάλβιδο 90˚ V4-VTEC κινητήρα των 782κ.εκ.

Διαθέτει επίσης το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), που περιλαμβάνει δύο επίπεδα πρόσφυσης του πίσω τροχού, καθώς και τη δυνατότητα απενεργοποίησης από τον αναβάτη. Το δικάναλο σύστημα ABS προσφέρει ιδανικό φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες. Η VFR800X Crossrunner είναι ελαφρύτερη χάρη στο επανασχεδιασμένο ψαλίδι Pro-Arm. Το μίνιμαλ μπροστινό φέρινγκ και η ειδικά σχεδιασμένη καρίνα, προσφέρουν προστασία, αλλά και ελεύθερη θέαση του μυώδους V4-VTEC κινητήρα. Τα επίπεδα άνεσης είναι πολύ υψηλά, χάρη στις μακριάς διαδρομής αναρτήσεις, το φαρδύ τιμόνι των 675 χιλ., την όρθια θέση οδήγησης και το ύψος της σέλας που μπορεί να ρυθμιστεί στα 815 ή τα 835 χιλιοστά. Οι πανίσχυρες 4-πίστονες μπροστινές δαγκάνες φρενάρουν ιδανικά τους πλευστούς δίσκους των 296 χιλιοστών, ενώ οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών ολοκληρώνουν την εικόνα.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης LED φωτισμό, φλας με αυτόματη ακύρωση, θερμαινόμενα γκριπ με 5 στάδια θέρμανσης και οθόνη LCD με οπίσθιο φωτισμό LED.

Κινητήρας Υδρόψυκτος, 4χρονος 16βάλβιδος V-4 90° με 2ΕΕΚ
Κυβισμός 782κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 107,4hp @ 10,000rpm (95/1/EC)
Μέγιστη Ροπή 77Nm @ 8,500rpm (95/1/EC)
Ταχύτητες 6
Τελική μετάδοση Αυτολιπαινόμενη αλυσίδα με O-ring
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 244 κιλά
Φρένα E: Δύο πλευστοί δίσκοι 310 χλστ. x 4.5 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένες, 4πίστονες δαγκάνες (*ABS) και μεταλλικά τακάκια.
Π:Δίσκος 256 χλστ. x 6 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα (*ABS) και μεταλλικά τακάκια
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.190 χλστ. x 870 χλστ. x 1.360 χλστ.
Ύψος σέλας 835/815 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος 165 χλστ.
Ρεζερβουάρ 20,8 λίτρα
Μέση κατανάλωση 18,8 χλμ./λίτρο (WMTC)
Εκπομπές ρύπων CO2 121g/km
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χλστ. HMAS με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, 145 χλστ. διαδρομή.
Π: Pro-Link με HMAS αμορτισέρ αερίου, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης σε 35 σκάλες, ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, διαδρομή 148 χλστ.
Ελαστικά E: 120/70 R17
Π: 180/55 R17
Εγγύηση 2 έτη *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
**Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση
*** Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Reviews