Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1

VFR 1200X

Description

Περιπέτεια …παντού

Υπάρχει ένας υπέροχος αχαρτογράφητος κόσμος εκεί έξω. Η VFR1200X Crosstourer διαθέτει όλα όσα χρειάζεσαι, όπου κι αν βρεθείς, ότι κι αν βρεθεί στον δρόμο σου. Το προηγμένο σύστημα ανάρτησης των τροχών ενισχύει ακόμη περισσότερο τη διάθεση για νέες συγκινήσεις έξω από το συμβατικό οδικό δίκτυο. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών προσφέρει απόλυτο έλεγχο και χειρισμό ακριβείας σε κάθε έδαφος. Η δύναμη ξεχειλίζει άφθονη από τον V4 κινητήρα των 1.237κ.εκ., ο οποίος έχει ρυθμιστεί ειδικά για άφθονη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) , που εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας δεν θα μεταφέρει περισσότερη ισχύ, από αυτή που μπορεί να διαχειριστεί ο πίσω τροχός. Το προαιρετικό σύστημα διπλού συμπλέκτη -Dual Clutch Transmission (DCT) προσφέρει ιδανικές συνθήκες για το ταξίδι ή την μετακίνηση στην πόλη, με δύο αυτόματες επιλογές, καθώς και με σειριακή / χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων. Η επιλογή ‘S’ διαθέτει 3 επίπεδα σπορ οδήγησης.

Η VFR1200X Crosstourer διαθέτει αεραγωγούς στο φέρινγκ οι οποίοι μειώνουν την αντίσταση του αέρα στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας και μεταφέρουν άφθονο αέρα στα ψυγεία. Οι νέοι προβολείς και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα τοποθετήθηκαν πιο χαμηλά και προς το κέντρο της μοτοσυκλέτας, για μεταφορά των μαζών στο κέντρο και καλύτερη προστασία από τον αέρα. Το κλειδί κυματοειδούς κοπής τύπου Wave προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, χάρη στην εσωτερική αυλάκωση και την μεγαλύτερη αντοχή του.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 12V για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, κατά την οδήγηση. Η στενού προφίλ σέλα επιτρέπει άμεση και σαφή επαφή των ποδιών με το οδόστρωμα, ενώ η χαμηλή σέλα που διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, χαμηλώνει την απόσταση κατά 20 ακόμη χιλιοστά.

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος Unicam 16-βάλβιδος 76° V4
Κυβισμός 1.237 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 130PS (95 kW) / 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 126 Nm / 6,500 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6
Τελική μετάδοση Άξονας
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός PGM-FI
Βάρος* 277 κιλά (287 κιλά DCT)
Φρένα E: Συνδυασμένο ABS. Δύο δίσκοι 310mm 
Π:Συνδυασμένο ABS. Μονός δίσκος 276mm
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.285 x 915 x 1.460 χιλ.
Ύψος σέλας 850 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 180 χιλ.
Ρεζερβουάρ 21,5 λίτρα
Μέση κατανάλωση 16.1 χλμ/λτ (DCT** 16.7 χλμ/λτ)
Εκπομπές ρύπων CO2 146g/km
Ανάρτηση Ε: Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χλστ. με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς 
Π: Pro-Link , μονό αμορτισέρ με θάλαμο απόσβεσης αερίου, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση
Ελαστικά E: Tubeless με ακτίνες 19M/C x MT2.50 110/80-R19
Π: Tubeless με ακτίνες 17M/C x MT4.00 150/70-R17
Εγγύηση 2 έτη *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
**Έκδοση Dual Clutch Transmission, δοκιμασμένο σε D-mode.

Reviews