Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1

CRF1000L

Description

ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Είναι δύσκολο να αγνοήσεις το κάλεσμα του άνεμου, όταν οδηγείς μια Africa Twin. Γιατί αυτό είναι το όνομα που κρατάει ζωντανό το πνεύμα του Dakar, και ανήκει σε μια μοτοσυκλέτα τόσο εντυπωσιακή, όσο και η ίδια η έρημος από την οποία είναι εμπνευσμένη.

Με το που θα κοιτάξεις την Africa Twin, η περιπέτεια έρχεται αυτόματα στο μυαλό σου. Από τη στιγμή που θα αγγίξεις το τιμόνι, η επιθυμία για οδήγηση γίνεται εθιστική. Η CRF1000 Africa Twin διαθέτει μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, αλλά και προαιρετικό σύστημα διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission), το οποίο προσφέρει την επιλογή χειροκίνητης ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων.

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες της Africa Twin, ενισχύονται ακόμη περισσότερο με τα συστήματα DCT, Honda Selectable Torque Control (HSTC), λειτουργία G και το ABS που λειτουργούν σε συνεργασία, αλλά και αυτόνομα. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά και παρέχουν μέχρι 80 διαφορετικούς συνδυασμούς. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε εκδόσεις με ABS και με ABS/DCT. Το στενό και παράλληλα στιβαρό προφίλ, τονίζεται από τις κοφτερές γραμμές που είναι σαφώς επηρεασμένες από τα off-road μοντέλα CRF. Φυσικά δεν θα μπορούσε να είναι μια γνήσια Africa Twin, χωρίς τους διπλούς προβολείς που στη δική της περίπτωση είναι LED. Η Africa Twin είναι πανέτοιμη να σας οδηγήσει στον κόσμο της περιπέτειας, εκεί που η διασκέδαση και οι προκλήσεις πάνε χέρι, χέρι. Εκεί που το άγνωστο συναντά το δημόσιο οδικό δίκτυο και το ερημικό τοπίο εναλλάσσεται με δυσπρόσιτα μονοπάτια. Τα πάντα βρίσκονται εκεί και σε καλούν να τα ανακαλύψεις. Η Africa Twin φέρνει την αληθινή περιπέτεια, κοντά όσο ποτέ.

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, 2 κύλινδροι σε σειρά
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 95,2PS (70 kW) / 7.500 σ.α.λ. (95/1/EC)
Μέγιστη Ροπή 98 Nm / 6.000 σ.α.λ. (95/1/EC)
Ταχύτητες 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο 
[6-τάχυτο DCT με επιλογές on και off-road]***
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος 232 κιλά (ABS), 242 κιλά (DCT)
Φρένα E: Δύο πλευστοί υδραυλικοί δίσκοι wave 310 χιλ. με κέντρο αλουμινίου, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και μεταλλικά τακάκια, [ABS]** [ABS]***
Π: Υδραυλικός δίσκος wave 256 χιλ. με δαγκάνα 1 εμβόλου και μεταλλικά τακάκια. 
Επίσης λεβιές χειρόφρενου στο μοντέλο DCT με επιπρόσθετη δαγκάνα 1 εμβόλου, [ABS]** [ABS & Χειρόφρενο]***
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.335 x 930 (ABS/DCT) x 1.475 χιλ.
Ύψος σέλας 870/850 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 250 χιλ.
Ρεζερβουάρ 18,8 λίτρα
Κατανάλωση καυσίμου MT 21,7 χλμ/λτ , DCT 21,8 χλμ/λτ (WMTC)
Εκπομπές ρύπων CO2 109 γρ/χλμ
Ανάρτηση Ε: Showa ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλ. με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση DF (ρύθμιση επαναφοράς και συμπίεσης), διαδρομή 230 χιλ.              
Π: Monoblock ψαλίδι αλουμινίου και Pro-Link με μονό αμορτισέρ, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 χιλ.
Ελαστικά E: 90/90-21 με σαμπρέλα 
Π: 150/70-R18 με σαμπρέλα
Εγγύηση 2 έτη

*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)

**ABS version

***ABS / DCT version

Reviews