Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_menus, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1
  • Error loading component: com_virtuemart, 1

NC 750X

Description

Η δύναμη της ελευθερίας 

Η NC750X είναι η adventure μοτοσυκλέτα που κάνει την καθημερινή οδήγηση μια πιο εύκολη και διασκεδαστική διαδικασία, είτε οδηγείτε για δουλειά είτε για αναψυχή. Πιο κοφτερή από ποτέ και με εντυπωσιακά χρώματα, είναι η μοτοσυκλέτα που δύσκολα παίρνεις τα μάτια σου από πάνω της. Ο 745 κ.εκ. κινητήρας διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών και διπλό αντικραδασμικό άξονα, στοιχεία που εκφράζουν απόλυτα τη στιβαρή δομή του κινητήρα. Αποδίδει άφθονη ροπή και χάρη στο νέας σχεδίασης τελικό της εξάτμισης, ο ήχος που παράγει είναι συγκλονιστικός. Το σύστημα διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT), προσφέρει δύο αυτόματες επιλογές, την Drive και την Sport. Επιλέγοντας Drive η οδήγηση στο αστικό οδικό δίκτυο γίνεται ομαλά και αξιόπιστα. Στο φιδίσιο επαρχιακό δίκτυο η επιλογή Sport παρέχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών ρυθμίσεων. Εναλλακτικά υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής σχέσεων μέσω του σειριακού κιβωτίου, από τους διακόπτες που βρίσκονται στο αριστερό χειριστήριο. Το σύστημα ABS διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό και προσφέρει αξιόπιστο φρενάρισμα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Το χαμηλό ύψος της σέλας προσφέρει άμεση και σίγουρη επαφή των ποδιών με το έδαφος. Αυξήσαμε επίσης την δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών, ανεβάζοντας την χωρητικότητα στα 22 λίτρα.

Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος ή λάπτοπ ή ένα ελαφρύ μπουφάν και κλειδαριά. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης προβολέα LED, πίνακα οργάνων με μεταβλητό φωτισμό και ασφαλές και εύχρηστο κλειδί κυματοειδούς κοπής ‘Wave’. Ο συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 4 κινητήρας και το χωρητικότητας 14 λίτρων ρεζερβουάρ καυσίμου, θα σε ταξιδέψουν για 400 χιλιόμετρα χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού.

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 8-βάλβιδος 2-κύλινδρος
Κυβισμός 745 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 55PS (40,3kW) / 6250 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 68 Nm / 4750 σ.α.λ.
Ταχύτητες MT: Μηχανικό 6 σχέσεων
DCT: 6 σχέσεων  με διπλό συμπλέκτη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός PGM-FI
Βάρος 220 kg* (230 kg DCT) 
 
Φρένα Ε: Μονός δίσκος - 320 χλστ. με 2πίστονη δαγκάνα
Π: Μονός δίσκος 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.230 x 845 x 1.350 χιλ.
Ύψος σέλας 830 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 165 χιλ.
Ρεζερβουάρ 14.1 λίτρα
Μέση κατανάλωση 28.6 χλμ/λτ* (DCT** 28.6 χλμ/λτ)
Εκπομπές ρύπων CO2 81g/km
Ανάρτηση E: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 153,5 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link με διαδρομή 150 χλστ.
Ελαστικά Ε: 120/70-ZR17M/C (58W)
Π: 160/60-ZR17M/C (69W)
Εγγύηση 2 έτη *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
**WMTC Mode
***έκδοση Dual Clutch Transmission, δοκιμασμένο σε D-mode.

Reviews